Ta strona wykorzystuje pliki cookies i zapisuje je na Twoim urządzeniu. Pozostając na stronie akceptujesz taki stan rzeczy. akceptuję czytaj więcej

Czy warto wyposażyć stronę internetową w bloga?

Czy chciałbyś podnieść pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwania Google? Jest wiele sposobów aby osiągnąć wysoką pozycję, a w poniższym wpisie przedstawimy jedną z bezpiecznych metod.

Ponad 200 czynników wpływa na pozycję Twojej strony internetowej w wyszukiwarce. Jednym z ważniejszych jest content, czyli zawartość Twojej strony. To treść jest jednym z kluczowych czynników, które biorą pod uwagę roboty Google przeglądając Twoją stronę www. Niestety umieszczenie ogromnych ilości tekstu na dziesiątkach podstron nie przyniesie oczekiwanych korzyści. Treści muszą być odpowiednio kategoryzowane. Użytkownik musi z łatwością poruszać się po interesujących go zagadnieniach. Musisz zapewnić mu możliwość wyszukiwania interesujących go tematów na Twojej stronie www, a przede wszystkim możliwość zapoznania się z fragmentem tekstu, aby mógł samodzielnie ocenić czy chce przeczytać go w całości.

Najlepszą formą prezentacji artykułów tematycznych jest blog. Już samo posiadanie bloga jest mile widziane w oczach Google. Możesz umieszczać w nim wpisy tematyczne dotyczące Twojej branży, a jeśli treść, którą serwujesz jest wysokiej jakości, są duże szanse, że Twoja strona internetowa powędruje na wysokie pozycje.

Zastanów się, czy zawartość Twojej witryny jest atrakcyjna dla odwiedzającego. Czy wchodząc na Twoją firmową stronę www może przeczytać wyłącznie o Twojej ofercie (podobnie jak u Twojej konkurencji), czy może oferujesz mu coś unikatowego? Zastanów się czy dzielisz się wiedzą ze swoimi klientami. Czy budujesz wizerunek eksperta w swojej branży?

Jest mnóstwo darmowych rozwiązań pozwalających prowadzić bloga firmowego. Możesz umieścić w menu swojej strony internetowej przekierowanie do bloga zewnętrznego, ale takie rozwiązanie ma kilka wad. Przede wszystkim to blog osiągnie wysokie pozycje, a nie Twoja strona. Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się na taki projekt, musisz zapewnić użytkownikom bardzo widoczną możliwość powrotu do strony firmowej. W przeciwnym wypadku Twój potencjalny klient wyposażony w fachową wiedzę pobiegnie do konkurencji. Dodatkowo zewnętrzny blog nie buduje wizerunku Twojej firmy, a samo wywołanie innej witryny w menu Twojej strony internetowej powoduje spadek zaufania i wygląda mało profesjonalnie.

Oczywiście możesz uniknąć tych błędów i zbudować bloga wewnątrz Twojej strony internetowej, a co za tym idzie:

  • będzie miał taki sam layout, jak reszta witryny, dzięki czemu będziesz kreował swój wizerunek
  • pozwoli szybko przejść do zakładki "kontakt" lub "złóż zamówienie"
  • podniesie pozycję strony w wynikach Google
  • pozwoli na swobodną komunikację z potencjalnymi klientami
  • pomoże Ci budować wizerunek eksperta w swojej branży
  • podniesie Twoje zyski

Skontaktuj się z nami już dziś (kontakt). Chętnie pomożemy Ci wdrożyć takie rozwiązanie.

Zapraszamy!

do góry